Confortul cumpărăturilor online se transformă pentru mulți dintre noi într-o necesitate ce vine insoțita și cu extrem de multe beneficii.
Câștigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un număr foarte mare de produse, le putem compara specificațiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumpărători, beneficiem de condiții de transport avantajoase.
Însă, se poate întâmpla ca și după o căutare amănunțită, măsurători sau orice alte criterii pe care le-am luat în considerare atunci când am luat decizia de cumpărare, odată ajunse acasă produsele comandate, să ne dăm seama că nu sunt cele pe care le-am dorit sau de care aveam nevoie!
Nu trebuie sa regretăm, ci doar să citim cu atenție condițiile de retur de mai jos, înainte de a cumpăra.
Din experiența noastră, am înteles că în majoritatea cazurilor în care se solicită returnarea produselor, apar neînțelegeri privind utilizarea, înțelegerea sau pur și simplu, e vorba de așteptari diferite.
Pentru returnarea unui produs, este nevoie sa urmezi următorii pași:
- Te asiguri că ai pus produsul în ambalajul original cu toate accesoriile, astfel încât coletul să fie în aceeași stare în care l-ai primit.
- Ambalezi coletul suplimentar (daca e nevoie), astfel încât sa te asiguri ca el va ajunge în buna stare la noi.
- În colet trebuie să se afle: Produsul/produsele, Factura și Certificatul de Garanție. Ar fi util, dar nu obligatoriu, să existe și o scurta descriere cu un motiv pentru care soliciți returnarea.
- Trimiți coletul la noi cu orice firmă de curierat dorești, însa ar fi bine sa ai în vedere următoarele:
– Asigurare Colet! Te sfătuim să asiguri coletul (să scrie pe AWB valoare asigurată, egală cu valoare produsului/produselor pe care îl/le returnezi), acest lucru va însemna un cost intre 0.5% – 3% (în funcție de firma de curierat cu care vei trimite) din valoarea produsului, însă te scutește de eventuale neplăceri. Dacă firma de curierat prin care trimiți va deteriora produsul, vei putea fi despăgubit de către ei, dar dacă nu îl vei asigura, ai șanse mari sa nu îți poți recupera banii.
– Deschidere Colet! Te sfătuim sa optezi pentru deschidere colet, acest lucru ne va permite sa verificăm integritatea coletului în momentul în care îl primim. Dacă nu vom putea face acest lucru, exista riscul ca, în cazul unei deteriorări pe timpul transportului, firma de curierat prin care trimiți sa nu accepte despăgubirea. Costul pentru aceasta opțiune este intre 1 și 10 lei, în funcție de firma de curierat folosită.
5. Trimiți coletul la adresa: Comuna Letca Noua, T67, jud Giurgiu. Costul transportului este în datoria ta, în calitate de client.
6. Recomandat este ca odată cu trimiterea coletului să trimiți și un mail către comenzi@celtic-campers.eu în care să anunți intenția de returnare.
7. NU pune RAMBURS coletului, banii vor fi virați in contul tau IBAN pe care te rugăm să ni-l trimiți printr-un mail sau prin curier odată cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs din păcate vor fi refuzate.
NU colaboram cu POSTA ROMANA!
camperconversion.ro nu rambursează valoarea transportului la retur, ci strict valoarea produsului plătit. Transportul este un serviciu prestat de terți, serviciu care nu poate fi returnat din moment ce a fost prestat serviciul de livrare.
Politica de retur a www.camperconversion.ro este în conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.
Orice caz care nu se încadrează în limitele Ordonanței de Urgentă 34/2014 este analizat individual și poate fi acceptat sau refuzat. Situațiile prezentate mai jos sunt explicative, ele fiind supuse și în limitele OG 34/2014.
- Pentru produsele achiziționate online/telefonic:
Produsele achiziționate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul, că renuntă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesia fizică a produsului sau în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, dacă lucrarea nu a fost incepută și nu s-au consumat materiale. Notificarea se face prin email la adresa comenzi@celtic-campers.eu.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, însotit de eventualele accesorii/cadouri cu care a fost livrat. În cazul produselor fragile, trebuie foarte bine ambalate astfel încât returnarea să se poată face în siguranță.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de către consumator. Trimiterea se face în ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la recepționarea produsului.
Camperconversion.ro nu colaborarează cu POSTA ROMANA, vă rugam NU trimiteți produse prin Poșta, ele nu vor fi ridicate de la oficiile poștale.
În cazul returnării produselor conform Ordonantei de Urgenta 34 din 2014, din suma de rambursat se vor reține cheltuielile de expediție și manipulare.
Dacă produsul nu este returnat în aceeași stare în care a fost primit (folosit excesiv, zgâriat, lipsa ambalajului, ciobituri, deformări, etc), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% și 100% pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil). În cazul în care, gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizării produsului se va reține din suma pana la 100%.
Aducerea la conformitate a produselor se face în service-ul autorizat.
Aceasta clauza se aplica conform Ordonanței de Urgentă nr. 34 din 2014, în cazul achiziționării de produse din acest site, folosind tehnicile de comunicare la distantă, aplicându-se definițiile cuprinse în Ordonanța de Urgentă nr. 34 din 2014, Articolul 2.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea mailului automat de primire a acestei comenzi.
Momentul încheierii contractului este același cu momentul semnării facturii sau al documentului de primire sau după caz, momentul recepției produsului.
Returnarea produselor de către persoanele juridice este acceptata doar în anumite condiții. Te rugam scrie un mail pe comenzi@celtic-campers.eu în care spui ce produs dorești sa returnezi, care este motivul returnării și care este starea actuala a produsului (ideal ar fi sa trimiți 1-2 fotografii). Unul din colegii din Departamentul Service îți va răspunde în cel mai scurt timp posibil. Nu acceptam returul produselor aduse pe comanda. Sunt situații în care acceptam retur cu condiția achiziționarii unui alt produs.
- Pentru produsele ridicate de la sediul camperconversion.ro:
Produsele ridicate de la sediu se pot returna în aceleași condiții ca și produsele comandate online. Excepție fac doar produsele aduse pe comanda specială sau situațiile în care solicitarea este abuziva.
- Returnarea produselor cu defecte:
Puteți solicita returul de produse și pentru urmatoarele situații:
- Produse nefuncționale în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări pentru care ați întocmit un proces verbal cu firma de curierat.
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 48 de ore de la recepția efectiva, ridicarea de la sediul camperconversion.ro sau recepția la domiciliu prin curier – puteți reclama acest lucru și solicita înlocuirea produsului. Schimbarea produsului se face după constatarea defectului în termen de 5 zile lucrătoare.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandam să refuzați recepția lor și sa solicitați curierului completarea unui proces verbal în care veți menționa motivul refuzului (colet deteriorat).
ATENȚIE! În momentul în care faceți recepția coletelor, aveți obligația să verificați integritatea produselor. Dacă, de exemplu, ați primit un produs și ați semnat sau ați fost de acord cu primirea lui, nu ați verificat integritatea produsului, iar ulterior constatați ca acel produs este deteriorat, acea reclamație este NULA.
Returnarea în aceasta situație se face numai cu aducerea la conformitate a produsului, costul fiind suportat de dvs.
- Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat, vă rugam să semnalați acest lucru în maxim 5 zile de la recepție pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur și cheltuielile de expediție și manipulare ale produsului corect vor fi suportate de camperconversion.ro.
- Returnarea produselor în afara prevederilor legale:
Cererile de retur ce depăsesc perioada de 14 zile calendaristice sau alte situații nereglementate in OG34 se vor trimite doar pe e-mail, la adresa comenzi@celtic-campers.eu. Cererile vor fi analizate de către Departamentul Retur, iar termenul de răspuns este de 14 zile. În cazul în care răspunsul este pozitiv, este posibil sa fie nevoie sa plătești o taxa cuprinsă între 5% și 90% din valoarea produsului.
ATENȚIE! !
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însotite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor, deteriorarea ambalajului, accesoriilor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la perceperea unui cost de aducere la conformitate.
- Returnarea contravalorii
Termenul de returnare al banilor pentru cererile aprobate este de maxim 14 de zile calendaristice.
În cazul în care a fost aprobată cererea de retur și clientul dorește restituirea sumei de bani, suma va fi transferata în contul bancar indicat de către client, aceasta plata reprezentând contravaloarea produsului asa cum a fost ea înscrisă în documentul fiscal ce probează achiziția.
Dacă plata a fost facută online cu card bancar, suma va fi restituita numai pe acel card.
Prin bifarea termenilor și condițiilor și a politicii de retur, clientul este de acord cu returnarea banilor în contul bancar sau după caz, returnarea pe cardul de pe care s-a plătit.
Nu returnam banii prin mandat postal sau prin curierat în plic.
Alte mențiuni legate de returnarea produselor:
Returnarea produselor la sediul camperconversion.ro se va face doar în intervalul: Luni-Vineri intre orele 10:00-17:00.
Vă recomandam expedierea prin curier.
NU se pot returna produse aflate țn una sau mai multe dintre următoarele situații (conform art. 16 OUG 34/2014 ).
- Produse aduse pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de către Beneficiar și care nu se afla în stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme și a plații unui avans, în termenii agreați de parti).
- Produsul nu mai are ambalajul original complet în care a fost livrat;
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele electrice si electronice care au fost folosite.
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătații sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator – anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA care se folosesc pentru igiena / îngrijire corporala.
- Videoproiectoarele – lampa trebuie sa aibă zero ore de utilizare, în caz contrar va fi nevoie sa achiți contravaloarea unei lămpi noi.
- Pentru produsele trimise murdare, spre returnare se va percepe o taxa de igienizare cuprinsa intre 50 și 100 lei.
Credem ca oricine poate să se răzgândească în privința unei comenzi. Dar nu credem în răzgândirile nesfârșite. Vom refuza returul în situația unor practici abuzive.